vendredi, mai 12, 2006

Turbulences

Cha ch'est comme el resse, in cuji pas toudis sin momint, mais est-ce qu'in peut vraimint l'cujir, j'in su pa si sûre...
Il va s'passer quetkosse, j'me sins pas trop bien, cha queuminche à r'muer sec ed pu in bon momint, cha pousse ed tous ché côtés, j'sus dins l'noir et y'a tout qui s'arsserre, et pis j'intinds des drôles ed bruits, ch'est incore loin pour mi mais y'a tout qui s'inmêle et ch'est tellemint bizarre tousqué ch'peux arsintir, faut vraimint qu'cha s'arrête, passe que j'queuminche à avoir la troulle, et min tiot coeur y va pas ténir el coup ach train là...
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Tout ça c'est comme le reste, on ne choisit pas toujours le bon moment, mais peut-on vraiment choisir? Je n'en suis pas si sûre...
Il ve se passer quelque chose, je ne me sens pas trop bien, ça commence à remuer drôlement. Depuis un bon moment ça pousse de tous les côtés, je suis dans le noir et tout se resserre autour de moi et puis j'entends de curieux bruits C'est encore loin pour moi mais tout s'enmêle et toutes ses sensations sont tellements étranges et bizarres, j'ai peur. Il faut que cela s'arrête ou bien, à se train là, mon coeur ne va jamais tenir le coup!

Aucun commentaire: