mercredi, mai 17, 2006

Em v'là

Et bin ch'est mi, qu'j'arrif, in peut dire qu'j'aurot pu mieux tomber. In est toudis dins l'caffe, et dehors y qué des bombes, ch'est la guerre in est in 1940 et m'pov mère fait quoqu'elle peut pou m'rappajer. In est pas à la fête, elle a pas grinmint d'lait à m'donner,déhors cha n'arrête pas. Ch'est là qu'min père, sèque agache comme il étot, qui va d'vénir un héros.
Comme un braffe,infourchant sin vélo, y va s'démner et faire des kilomètes pou trouver d'quo m'nourrir, tous cha malgré l'temps d' brun. In a beau pas êtes in franc diappe*, quekque fos,in s'sint pousser des ailes!
----------------------------------
Me voilà
Et bien c'est moi que v'là! on peut dire que j'aurai pu mieux tomber. on est toujours dans la cave, et dehors il pleut des bombes, c'est la guerre, nous sommes en 1940 et ma pauvre mère fais ce qu'elle peut pour me rassurer. Nous ne sommes pas à la fête, elle n'a pas beaucoup de lait à me donner, dehors ça n'arrête pas. C'est là que mon père, frêle comme il était, va se transformer en héros.
comme un brave, enfourchant son vélo, il va se démener et faire des kilomètres pour trouver de quoi me nourrir, et ce malgré ce sale temps. On a beau pas ^étre un "franc diable", il y a des fois ou l'on se sent pousser des ailes!
*Inch timps là, j'avot des represalles, in v'not quer chés gins au hasard pou les zigouiller, y faijot pas bon traîner dins chés rues. Dés fos min père, ed peur i claquot des dints et m'mère elle l'invéyot s'muicher dinch pétit grenier ded l'arcuisine de l'cour. El pire ch'est qu'el étot in tiot peu moqueusse et qu'elle pouvot pas s'impêcher d'rire, faut dire qu'in in avot pa trop l'occasion d'el faire.

Aucun commentaire: