samedi, mai 13, 2006

Dins l'caffe

J'sus inne grind-mère ach t'heure et quind j'voié l'tranche qui font mes pitis quand j'leu deminde d'aller quère quetcosse al caffe, mi cha m'fait bin rire. Quind y z'y vont y sont vite armontés, y sont bin al presse d'argrimper ch'l'escalier. Ej rit dins mes moustaches mais au fond j'comprinds que l'caffe avec toutes chés odeurs, ed musi, avec el lampe qui va pas toudis té peut t'artreuver dans l'noir, l'porte al peut s'arfermer avec chés courants d'air, infin ch'est pas là qu't'as invie d'passer l'journée!
Pourtint heureusement qu'al étot là l'caffe. Ch'est là, à l'abri  d'chés bombes que dins l'timps in métot au monte nos éfants.
-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-
Je suis une grand-mère maintenant, et lorsque je vois la tête que font mes petits enfants quand je leur demande d'aller me chercher quelque chose à la cave, moi ça me fait bien rire.
A peine descendus qu'ils sont aussi vite remontés, ils sont bien pressés de remonter l'escalier. Et moi je ris dans mes moustaches, mais au fond je comprends que cette cave avec toutes ses odeurs de moisi, avec la lampe défectueuse qui risque de laisser tout dans le noir, la porte qui peut se refermer sous l'effet des courants d'air...enfin ça ne donne pas envie de s'y attarder!
Pourtant heureusement qu'elle était là cette cave. C'est là, à l'abri des bombes que dans le temps, nous mettions au monde nos enfants.
 
 

Aucun commentaire: