mercredi, mai 10, 2006

Quind ch'est l'heure

Ch'est l'heure comme in dit et y'est temps d'rintrer à s'baraque. J'vos bin qu't'es mate, t'es n'arrête point d'bailler, et j'cros bin aussi que t'loque al est cautte, va point falloir t'bercher vu l'tranche equ'té fait!
In va armonter d'sus ch'vieux clo et tout duchmint in va s'in r'naller. Mais j'té promets qu'in ira cor s'promener comme cha à l'aveuglette, in f'ra sûremint d'zautes rincontes, té sais quind té prinds l'timps d'acouter chés gins y z'ont toudis quekosse à raconter.
@ béto tilà
------------------------------------------------------------------- Quand c'est l'heure...
C'est l'lheure comme on dit et il est grand temps de retourner chez soi. Je vois bien que tu es fatigué, tu n'arrêtes pas de bailler, il ne va pas falloir te bercer vu la tête que tu fais! On va remonter sur ce vieux clou et tout doucement repartir. Je te promets que l'on ira encore se promener comme ça à l'envi. Nous ferons peut-être, une nouvelle fois d'autres rencontres. Tu sais,quand tu prends le temps d'écouter les gens, ils ont toujours quelque chose à raconter... @bientôt toi là-bas

2 commentaires:

Mariegroëtte a dit…

> Et avec une petite traduc pour Mojdeh :)

Anonyme a dit…

merci beaucoup en plus je trouve sa hyper hyper joli !!! c'est très gentil :D