dimanche, août 28, 2005

Té veux un tiot lutti?

Une petite douceur caramélisée?

6 commentaires:

Anonyme a dit…

cham paré puto compromi té peu quin même min invoyé un par l'poste in sé jamé ou bin ta pon in sit' pour l'commindé ???

Anonyme a dit…

ché bon mé cha colle aux din

Mariegroëtte a dit…

cha va tizot?
Acoute, j'va raviser mais j'cro ben qui n'a cor plein l'boîte. dépêche te quind m^me ed passer t'comminde passe que té sais, mi quind j'mets min nez d'in...

Anonyme a dit…

hé bin moi, avant de déguster mon lutti, j'le passe quelques secondes dans le micro-ondes et hop dim bouk... ché trop bon
REMI

Mariegroëtte a dit…

Ah ben çà alors...çà vaut bien un paquet de lutti!
Et je crois qu'on va essayer ce truc de chef.
On t'en dira des nouvelles.
:o)

Anonyme a dit…

oui je veux bien 1 tchiot LUTI