mardi, août 08, 2006

Min gardin ami

Quind vient el tin des biaux jours,ch'est l'sang de m'tiète qui fait qu'un tour, et j'pinse a chu qu'ej vas mette ed dins...
Buziache...
Ja ker grinmin plinter des carottes, bin ouais, cha rin aimappe i paraît,et des tiots radis qui piqutent eute lanque.
Ja ker auchi ed zobergines et des coeurgettes pour faire el ratatoulle dins min couêt in cuiffe de m'grin mère, che incore meilleux comme cha.
Ja n'pourro pon non pu faire sans mes sacrées citroulles. Chette année ej n'ai mi deux pieds, fo vire a quelle vitesse al pousstent,ch'est incroyape!
Fo dire que j'min occupe bin, comme des tiots zéfants. Tous les jours ej vas leur rinte visite pour leur donner de l'iau, elles ont ker cha et am motte qui a pas que mes citroulles...
Y'a aussi Rosalie*, ch'est l'anesse du vojin, alors ej li donne ed l'iau pour ete trinquille sinon elle gueule tint qu'elle a pas eu à boire!
Té parles d'ane affaire! (jeu d'miots).
Pour in r'vénir à mes citroulles, elles pousstent à toute berzingue. L'année passée ej n'ai eu aine ed 72 liffes!
Pour s't'année eu'j'voudros bin arriver à 100 liffes, mais cha, am motte cha va ette dur...in verra, j'aurai ptete min ravisoir din l'journal ;)

V'là chi in texte ed Cochon d'Frite qui vient tout jusse ed quaillir dins ch'l'escarcelle

*Si té veux,va-t'in vire au mois d'novempe de ch'l'année dernière pour arbeiller à quo qu'al arsinne, Rosalie

Aucun commentaire: