lundi, août 21, 2006

El’ soup au carbon

Voilà, ej’va vous raconter l’histoire de m’grand-mère Maternelle. Elle s’appelot Maria. Ch’étot inne sacrée Mamie. Elle a eut huit jonnes, inne grinde famile, 1 file et 7 garchons, tous mineurs à Lens. Elle n’arrêtot  point d’travailler. Faut avoir du courache pour bien les élever. Faut dire aussi que dans l’temps, chés fils donnotent des rutes cops de main à leur père. Ils rentrotent des mines avec li et insuite, ils allotent travailler din ch’gardin pou cultiver chés légumes et nourrir chette famil ed courageux.

Pindint l’semaine, le soir, les garchons allotent répéter la musique à Annezin, al salle des fêtes. Ch’étot aussi des bons musiciens.

Leur file, ch’étot m’mère. Elle n’arretot pas elle non pu ed donner des rudes cops mains à l'sienne. Faut dire qu’avec inne grinde famil comme cha, m’mère elle étot toudis là.

Ach t’heure j’va vous raconter quetcosse qui est arrvé à m’grand-mère...

 

Aucun commentaire: