mercredi, septembre 13, 2006

Franc diap!

14 commentaires:

Anonyme a dit…

c li ch'tiot tintin?

Mariegroëtte a dit…

P'tete bin...
Ch'tiot l'a ptet la troulle des chuffs-souris mais croès moè, avec sin ballon d'rugby cha promoè!

Mariegroëtte a dit…

Et vas-y qué ch'te plaques et que j'claffe em d'giffe par tière...après cha, chuff souris ou pas,cro me té dors comme un loir!

Anonyme a dit…

j'larconno bin min gosse, du moins le cliché dont cette oeuvre est tirée ...

biz ;o)

Anonyme a dit…

ben mi min pio i topauait din in ballon fe foute bole...et pis jy o d'mindé et y ma dit: même po peur des chuff souris...j'crouais bin mi, ken fait ché eune histouaire ed ballon...

Mariegroëtte a dit…

Cha m'Poulette cha resse à vir. M^me ti, imagine-te avec eunne chuff-souris pindint qu'té fait tin brushinne...j'voudros bin n'êtes inne tiote souris raviser l'tiète eq té féros :)

Anonyme a dit…

to ptêt bin rézon....j'cro bin k'joré peur kin même...mé si min fiu il est po loin , j'sais bin ki m'defindra....a koz de ch'ballon...

Mariegroëtte a dit…

In tout cas mi ch'est sûr ej détale.J'ai d'jà pas quère les pipallons d'nuit, alors inne biète comme cha, t'es pinses bin, j'prinds mes gimbes à min cou et qu'queurt à toute berzingue!

Anonyme a dit…

ah cha ché bin vrai eum' marie groette elle a bijn peur des papillon eud' nuit ... cha m'rapelle kek koss'

Anonyme a dit…

ben mi jai tré peur eud ches araignez...jin ai eune trouille vous pouvez pas savir...che eune vrai horreur...j'grimpe partout kin y en a eune qui traine...

Mariegroëtte a dit…

Ch'est vrai cha, ch'est pas trop m'tasse ed thé. Mais chelles in plastique em font ni caud ni frod!

Anonyme a dit…

moi j'aime pas les chauves-souris:C

Anonyme a dit…

moi j'aime pas les chauves-souris:C

Anonyme a dit…

moi j'aime pas les chauves-souris:C