mercredi, septembre 27, 2006

Attintion à ti

T'avos raison El Poulette Muches-te Chés chuffs souris d'Halloween Al sont désaquées d'leur racoin Al zarrifftent dro sur ti!!!

3 commentaires:

Anonyme a dit…

ohhhhh ben dis eul'mariegroette, en fait j'min suis bin sorti ch'trinte et in octobe...je m'suis barée avec mes loupiots à au moins 200 km deuch l'ecole...tellemin qu'javouais l'frousse...comme cheu au moins y avouait point d'danger...j'etouais trinquille...mais lo je m'méfi pace que y a des gins qui disent qui y a un homme tout en rouge qui surveye ché gosses...ils disent que che ch'pere noel...mais mi j'crouais bien qu'c'est ch'pere fouettard...........

Mariegroëtte a dit…

Comme cha ch'est touch qué t'as treuvé comme esscusse pou point acater d'bonbons et récaper al l'distribution d'chuques!
Bin ch'est du prope!

Anonyme a dit…

bin di j'suis etudiante mi...j'ai pas d'sous....as-tu des nouvelles deuch pere fouettard?...