dimanche, septembre 17, 2006

Cor inne histoire ed chuff-souris

Par El Poulette ed Picardie ch'cop chi! eh che filles ecoutez cheu....j'ai eune histoire vrai a vous raconter...en fait eum'fillotte et bin a ch'l'ecole y zont trouve eune cheuff souris....che trop fort cheu...alors avec tous che copains deul' classe, ils l'ont pris avec deux bouts d'batons...elle etouait collee a ch'mur din'l cours eud récré...bref, avec che deux bout d'baton ils l'ont emmené dou kil y a de lherbe...lo, che garchons y zont creuzé eun trou et hop vla tit point qui zont enterré eul cheuffe souris.....oooooooooohhh....ben lo che toute...eu'm fille elle etouait toute fiere de m'raconter cheu...elle , elle o meme pas eu peur...mais mi j'ai l'frousse...bientot c'est halloween...et si en fait eul' cheuuffe souris elle dormait ....ele va reviendre...comme che morts quon dit qui sont vivants...brrr cheu ji ai po dit mais mi en tout ko ch'trinte et in octobe, jirai pas din l'cours eud'l'ecole...

2 commentaires:

Mariegroëtte a dit…

Vla que l'poulette al a pondu inne histoire ed chuuf souris, je l'mets là pou vous l'faire vire, ch'est trop bin!

Anonyme a dit…

ben cheu alors vlo que m'n'histoire elle est lo....cheu che du vecu les zami...che du vrai de vrai...mefite quand même pace que ch'trinte et in octobe ,il approche...