samedi, juillet 29, 2006

L'ieau du tonnieau

pa d'sous l'goutière, dins l' grind tonnio in feralle, quéyot l'ieau d'pleuffe... ch'l'intérieur tout tapissé ed mousses vertes al surface nagtent tout d'sortes ed tiotes bêtes cha r'mue la d' dins et si t'es tinds l'orelle, cha fait du boucan acoute bin comme cha vit acoute bin t'intinds comme cha pétille? commint cha gargoule? y'a comme inne jungle dins l'tonnio du gardin... d'in pas décidé y'artrousse ses manches y prind sin arrosoir l'incrinque au fond du tonnio et balle d'sus sin gardin l'ieau verte qui cante et tout ch'qu'ya d'dins al armonte l'allée bordée d'thym armée de s'cass'role d'in lite ed shampooing et vient quère à sin tour l'ieau du tonnio al dit qu'ch'est de l'ieau qui fait gramint d'mousse passe qu'elle dechind du ciel qu'al est fort douche* j'cros qu'ch'est min tour l'ieau queurre* su mes cavieux* ej sins ch'est frèque et tiède cha desquind d'sus m' queuette* mes cavieux, d'main y s'ront tout verts et habités ed millions d'pétiotes bêtes j'pourrot m^me bin les amadouer al m'dirot tous leu secrets et m'férottent les coiffes que j'voudrai n'hésitez point mes gins lavez vos cavieux à l'ieau d'pleuffe du gardin passe que vos valotte bin!!! douce court cheveux nuque

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Mdrrr! Le nouveau "shampooing" de Loréal Paris!^^

...tu crois qu'il y aura bp de consommateurs? :p...

Mariegroëtte a dit…

je ne sais pas, mais imagine un peu , des tas de petites bêtes (pas des totos) qui auraient une forme d'intelligence, de minuscules edwards aux papattes d'argent,magique!