mercredi, juillet 19, 2006

Au gardin pis à l'cour

A chaque rintrée scolaire, cha manquot pas, fallot raconter quo qu'in avot fait pindint nou vacances. Ch'étot chaque cop parel, j'avot pas grind cosse à raconter.
Ch'in est inne ed manie tout'd'même ed tout vouloir savoir.
J'étot rud'mint bin imbêté.
Pou les autes z'éfants chétot facile, ch'étot inne aventure qué d'sin aller. J'les véyot tout innaillés, préparer l'départ. Y mettotent tout leu attiral dins l'caravane les chaisses ed campin, les tongs, les capios d'solel, ches raquettes et leu volants avec, leu serviettes ed bain...et j'in passe. Ch'est qui z'allotent au loin, dins l'Sut, plus exactemint. Là du qui fait bio, là du qui fait toudis caud.
Mi j'étot in tiot peu honteux, j'les ravisot, mais je n'disot trop rien.
Ch'est qu'mi, mes vacances j'les passot souvint à Gardincour...

Aucun commentaire: