vendredi, octobre 14, 2005

Carabistouilles

-Bon quo ché qué ch'té disot?
Ravise par là, j'cros j'ai vu Marie Groëtte
Et là ché sûr, ché pour ti qu'al vient!
-Nan mais el crot qu'al va m'faire peur?
El crot ptete que je né vos pas s'neul qui frise
quind em' raconte toutes ché bêtises?
Dire qu 'j'in connos qui as t'heure, y continutent à dire des contes parels, à leu gosses et pis qu'après y rigoltent comme des bochus! Y'a vraimint pas d'quoi êtes fiers ti là bas! Té cros qué j'chté vos pas faire tes manigances pour faire peur al tiote, hein? Té dévros quind même raviser à deux coups avant ed rire ed'tout cha .
Car si t'arqueuminches, un jour qu' té caches à champignons el long dé ch'ruissieau, isse ben, té vas avoir ét n'air fieu. Passe qu'ché ti qu'al va vénir quer, la Marie Groëtte. Té pourras toudis braire après t'mère...

Aucun commentaire: