samedi, juin 10, 2006

Viens donc boire...(part3)

 
-"Alors? qui m'dit en arvénant à l'attaque. Quo que vous in pinsez de ch't'affaire là?"
- "Bin ch'est fin bin tout cha "qu'j'y dis,"mais j'chupposse qui faut aquatter chés dojettes espécialles et qu'cha dos pon etes bon marqué!"
-"Oh mais cha fait à peine 20 chintièmes d'éro, ch'est tout d'même point la mer à boire! In pusse, in ch'momint, vos povez profiter de l'promotion", qui dit ,y'avot vraimint réponse à toute!" Cent chinquante éro moinsse chinquante éro, cha à peine cent éro pou l'pu bio modèle, à peine pu quer que ch'ti din d'sous".
-"Mouais, mais pis cor", qu'j'y dis," Mi, y'a un truc qui m'chiffonne tout d'même. Quind vous invitotent des gins ou de l'famile à vous baraque, commint qu'cha s'passe?"
-"Commint cha?"
-"Et beh, tertous y-font-y l'queue avec leu tasse et leu dojettes à leu mains, devint l'machine,pou etes servis?
Z'imaginez un peu l'tableau?
A vire es tiête, y'étot point charmé. Y m'in armis inne louche d'sus l'rapidité de ch'l'engin et sûremint qui y'avot qu' mi pou pas trouver cha formidappe!
-"Vos avez bio dire, pour mi ch'est du gadget!" eq j'y dis.
Alors là ch'étot l'coup d'grâce, et vous laich'rai busier à s'dernière répartie :
-"Mais infin, ch'est pas possippe, un gadget ch'est quecosse qu'in peut s'in passer!"

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Ben me jdit , che vraiment trop drôle et chvendeur , chest un drôle.Lest vraiment trop bête avec es machine a cofé ed brun. Cest vraiment del dob .