lundi, juin 05, 2006

Viens donc boire inne goutte ét jus...numérique!

Y 'in arrife des drôle des fos os savez...
Y'a des jours comme cha du qu'in est amnés à vife des momints qui sortent ed l'ordinaire.
Pas pu tard qu'ed taleur, in allant a mon d'un vindeu d'toutes sortes d'électro ménager (que ch' té dirot meume pas l'nom, ça s'rot de l'réclame) v'la -t-y pas qu'in grind dépindu d'andoulle qui m'aborte pou em proposer in tiot divertssimint liquite, ch'ta dire inne goutte ed jus, ultra moderne aveuc inne toute neuffe machine.
-"ch'est vraimint nouviau,qui m'dit, cha fait même el thé, pis cor el chocolat" vas-t-in vires!
(déjà là, je m'méfie un tiot peu, mais jé laiche vénir)..."Ch'est la pointe du progrès, faut jusse aquatter chés dosettes pou mette et dins, et d'sus l'dosette, y'a là in cote barre qui communique avec el chervelle de l'machine pou y dire quo qu'elle dot faire".
Alors y met ch'truc et dins, l'iau a s'met à cauffer, cha tchiiiitt et tadam....vlà tin kawa, mais ch'est point toute...après t'intinds qu'cha fait tchouk tchouk, et là qui m'dit ch'raconteu d'carabistoulle "ch'est que l'machine elle s'nettoie d'elle-m^me, comme cha t'es peu insuite faire quère du chocolat, y n'aura point l'goût d'jus qui viens  d'passer!!!"
Ch'est dinque nan?
El tasse el étot prête. un dojette ed chuque pu long, inne touillette, purée ch'est caud!
N'impêche eq là qu'j'a bu min premier Kawa numérique!

Aucun commentaire: