vendredi, juin 09, 2006

Viens donc boire...(part 2)

Pindint qu'jétos là, donc in trin d'boire ech café (chétot pas vraimint de l'cherloute, mais y'avot comme un goût d'arpassure quind même), ej busios à tout ch'qui faudrot canger si j'acatero un brun parel.

Déjà intre nous el désign ed l'apparel y'avot

gramint à vire avec Goldorak, ch'étot pas propice à l'inmarjol'mint. Mais ch'l'homme y'avot armi chinque sous din l'juxe-boxe et bin parti, y m'dit:

-"Alors, quo qu'vous in dites? ch'est rutemint bin hein? Et pis ch'est simpe comme bonjour, même min tiot d'chinq ans y s'fait li-même sin chocolat !"

J'avouro qu'là, y'a pon à dire, je m'sus sinti d'humeur pizinque. J'imagino d'jà ch'pov tiot, tous les matins quère es dosette à cote barre, mette cha dins ch'robot et boire sin bol in tête à tête avec s'guiffe arflétée par ch'l'inox, même pas un bonjour!

-"Mouais" alors que j'dis.

-"Commint cha mouais?"

Ch'est qu'y l'défindot s'machine,fallot vire. N'impêche mi j'étos bin décidée à cacher après tous chés défauts, à faire em pizinque quoi!

1 commentaire:

Mariegroëtte a dit…

thank you > CK