dimanche, février 12, 2006

Vacances Toulousaines*

Ch'étot y'a d'jà un bon momint.
A m'ode, cha d'vot êtes après l'dernière guerre.
Aux invirons ed ché années 47 ou 48.
Avec em' mère et mes frères, in étot partis din l'midi,
chez min parrain, à Toulouse.
Min père y'étot resté as s'maison, et nous,
in a pris ch'train ter tous.
In étot pas si fiers eq'cha
Parche qu'in avot peur d'es perde!
Té rinds compte?
In avot janmais quitté note villache
et ch'étot in évènemint ed s'in aller.
C'était il y a longtemps déjà.
A mon avis, cela devait être après la dernière guerre.
Aux environs des années 47 ou 48.
Avec ma mère et mes frères, nous étions partis
dans le midi, chez mon parrain, à Toulouse.
Mon père était resté à la maison et nous,
nous avions tous pris le train.
Nous n'en menions pas large, parce que
nous avions peur de nous perdre.
Tu te rends compte?
Nous n'avions jamais quitté notre village
et c'était un évènement que de s'en aller.
à suivre...

Aucun commentaire: