mercredi, septembre 12, 2007

Aillé

4 commentaires:

Anonyme a dit…

cha l'air bio tout cha dommache que ça marche point !!!

un peu peut même point vire ché photo sur slide.com

keske c qu'ce bo*del !!!

Anonyme a dit…

Arqueuminche pu tard, té verras si cha s'met in route et pindint qu'té y'es, té m'diras si q't'arriffe à acouter chés canchons...

Anonyme a dit…

les canchons po de pb sauf ki fo met' à fond pour intindre quèque kosse ...

les photos apparaissent bien mais je ne peux pas accéder - comme auparavant sur les autres slides que tu vais fait - au site side;com pour voir les photos une à une en + grand ... dommage tes clichés sont ravissants, com' d'hab' quoi !!!

Anonyme a dit…

j'cros ch'est passe j'a cliqué dins inne case qui fallot pon et pis a mon slite.com y sont fait du cangemint dins ché présentatation pis toute ... ch'l affichache n'in fait qu'à s'tiête alors qu'ti a rin d'mindé... un gros ch'est l'brun!