lundi, septembre 10, 2007

Ch'tro d'Hénin Beaumont

Pour un peu j 'em arsrot crue arvénue in arrière. A tro r'prisses y'a fallu que l'carette al passe in ville, dins un passache qui passe padzou l'route dins Hénin... Quind j'étos tiote, in passot toudis par là pou aller vire em grind-mère. J'm'in rappelle ch'étot dins l'deux ch'vaux d'min père qui sintot l'finquère ed gauloisse brune, j'avos bin du mérite pou point dégueuler mes boyaux à chaque cop qu'in v'not! Tous les quates dogts, j'demindot qu'in ch'est qu'in arrivot...mais si y'avot un truc qué j'avos quère chétot d'passer par là...el deuch al s'intiquot dinch tro, fallot s'préparer à l'avinche, attintion attintion v'là ch'tro et pis là ch'étot l'ducasse, in aurot dit qu'in étot dins les montanes russe!!!

3 commentaires:

Romaine a dit…

C'est m'Grind-Mère qui m'a appris le patois, elle vivait à Noyelles-Godault.Y a longtimps qu'elle est morte et mi y a longtimps que je ne le parle plus. Min homme y est mort y a 22 ans et j'lai pas rimplacé, tellemint qu'il était bon.J'suis Grind-mère mi aussi, et même arrière grind-mére d'une ptite loute de 2 ans.J'suis restée au 20° siècle, j'suis pas heureuse dins celuis-ci.

Anonyme a dit…

Bonjour Romaine

Ch'est vraiment bizarre, j'viens seulemint d'vir vous messache. D'habitute chus pré'nue par inne tiote alerte dans m'boîte e-mail.
Merci d'avoir bin voulu laicher un ptit mot.J'espère vous arvir bétôt, à l'occasion si vous passez par là. Choyez bin vote tiote file, ch'est rud'mint bien d'avoir inne grand-mère. Continuer d'parler l'patois, ch'est inne façon pour mi d'pinser à l'mienne, et cha m'fait du bien d'vire qu'même au XXIeme siècle y'a cor des gins qui s'y intéressent. Si vous z'avez l'temps allez zieuter l'site paroles de chti, y'a un lien sur min blog...à un ces jours.

Anonyme a dit…

J'su continte d'avoir eu une réponse.A Hénin Beaumont j'avais m'tinte et m'n'oncle qui habitaient là.J'su bin fière et bin continte car d'pis vendredi m'ptiote file a réussi sin BAC et pis à l'rintrée min arrière petiote Lola ira à l'école prés de m'maison et ché mi qui l'rprendra le midi. Vla pour les nouvelles.Ptêt à bientôt