dimanche, mai 13, 2007

Prémier pas dins l'neiche

Euch blizzard, j' la intindu tout l'nuit Seuffler tant qu'ya pu Mais mi, din m'cahute Chus al coyette J'armets inne pellettée ed gayette Dinch poële à côté ya min quien qui dort Dès fos y rêfe qui queurre Après je n'sais point trop quelle biète Mais in tout cas ses pattes al z'armuent in rute cop Et tout in poussant des tiots aboiement aigus, Ses zius in dirot des billes qui roultent dins tous chés sens! L'a l'air fin, fin bien, cha ouais! Ch'matin j'a eu in maux t' chien à sortir El neiche al s'étot intasser d'vint l'porte Et j'a du attinde in momint. Quand j'a ouvert, chétot tout blanc déhors Alors j'a fait un pas dins l'quémin Y n'avot quéhu des chintimètes ed neige Qu'ej me chus fait inne joie d'étrenner! Mes pieds in posant d'sus ch'manteau tout ouateu Faijotent un drôle ed bruit, chrouick chrouick chrouick... Mais tout duchemint. Té sais bin l'bruit qu'cha fait Mi j'a quaire l' intinte, ch'est doux et ch'est moelleux...

Aucun commentaire: