jeudi, décembre 28, 2006

L'suite ed l'histoire mes gins

-J’ai apporté queul’moitié d’chés jouets qui demaindaient….

et pîs, t’oblies qu’tous ceux qui zont pas u d’cado,

comme euch’gamin qu’avouait volé ché vinte euros a’s’mère.

 

-Laisse mi plutot t’parler deuch’Lélé qui aidait toujours

eus’mère qui travaillouait tard.

 Il y avait aussi Svan qu’etouait bin sageà ch’l’école et qui faiasouait

très seriousement ses d’voirs (oh oh oh)

 

-N’essai pas d’chinger d’sujet.. ! on avouait dit pas de minsonges ,

pas d’gra mots, pas d’caprices et pas de  désobeissances…

tu veux rien de rien comprindre ?

 

 Ch’pere fouettardil atouait rouge eud’colere

 

 Che lutins i l’ont jamais vu aussi enervationné qu’cheu.

I prin violemment sin fouet et s’met a casser tous ches jouets deja fini !!!

Puis c’est ch’tour eud toutes ché machines et eud’tous chés outils

qui servtent a fabriqué ché jouets…

 

-Arrete, arrete qui suplie ch’père naoËl.

 

-Comme cheu,  parsonns il ora des jouets !

 ni ché mechints ni ché gintils ! pas eud d’jalous !

dit ch’père fouettarden sin allant…

 

-Qué maleur !qui s’laminte euch viel homme in rouge.

 

Ché lutins i savent pa quouai faire : ils sont tous casatstrophés…

tous ché jouets i sont cassés et i zorant jamai ch’timps d’en refaire des autres.

 

Mere naoel, mera naoeeeeel , quil apelle euch’pere naoel…..

 

 

5 commentaires:

Anonyme a dit…

atind vlo l'suite...j'va l'rédijationner...

Anonyme a dit…

j'crois que ch'gamin qui s'appelle svan y d'vait s'appelair yvan...cheu doit etre eune erreur eud frappe eud ma part.....

Mariegroëtte a dit…

nan chétot pou li garder l'anonymat, mais j'cros bin ch'est râpé pour li....

Mariegroëtte a dit…

Et nan en brayez pa comme cha, l'bonne nouvelle ch'est que l'suite de ch'l'histoire el arrife bétôt....

Mariegroëtte a dit…

> El Poulette
M'in va ravisez si j'peux point rinfliquer inne tiote canchon eud naouel pou quind n'acoute cha in m^me timps qu'in lit ét n'histoère!
Quo ch'est t'in dit?