jeudi, décembre 28, 2006

Fouettard VS Naouel

"j'n'ai marre!!! crie ch'père fouettard.

In vieillissint, tu d'viens trop cooool;

 i o d' moins en moins d'momes sur eu t'liste....

Pourtant, y o toujours autant d'sales gosses!

 

-Ecoute, qui lui dis ch'père naoel.....che timps y ont chingés,

et ché gosses y sont bocout'plus sages et gintils.

 

-Ah!ah!ah!  ricane ch'l'homme avec euch fouet!

 Tu plaisantes ou kouais...sur eut'liste eud l'an darnière,

 t'as po mi ch'nom deuch'gamin qu'avouait minti à ses parints

 en accusant ch't'chiotte soeur d'avoir broyé ch'verre in verre.

 

-Oui  mais chétais seulement eun t'chiot minsonge,

et puis eus'soeur, elle o eu un jouet eud'plus que'd'lui!!!

 

-Et ch'tchiotte fille qu'arretouait po d'repondre avec 

des gra mots a s'mère et qui disouait toujours pleins de gra mots?

sin parler d'sin ferot qu'obeissouait jamais à ché  parents

et in plus qu'il etouait caprichieux! Pourquoué qu'leurs noms y s'apparaissouaient po sur eut liste????

?

 

4 commentaires:

Anonyme a dit…

bin dejo que mi j'aime po les minsonges, lo j'crois que jamai j'nin dirai.....eul'pire ché quind meme ceux qui zen disent....

Mariegroëtte a dit…

T'as sûremint raison, mi j'na pas dit grammint vu qu'viu bonhomme y'a pinser à mi!
Méfis-te quind même, ch'compteur y'ar est mi à zéro, va cor falloir ténir toute inne année...que misère!

Yvan a dit…

Ben me jcrois que c'est ch'pere fouettard qu'ia gagné!

Anonyme a dit…

non non non c'est ch'père noël lol^^