dimanche, octobre 08, 2006

El secret d'Polichinel

Pindint ed nombreusses années,in n'a pu trop intindu parlé d'mi.
J'étos pourtant pas bin loin, au fin fond d'in débarras,aux z'obliettes
dins in viu carton avec tout sin foursin ,qu'inne vaque al y artrouvrot pas sin viau !
J'étos pas bio à vire savez , mes gins, avec min costume d'éponche bitaclé tout râpé,
à motié décapité j'avos m'tiète à l'invers et pis mes boyaux à l'air par dessus l'marché
Chétot vraimint pas in pestacle !
Et j'cros que m'étoile m'a souri. In cop comme cha in est v'nu m'quère.
Après queques zopérations ed chirurgie ethétique
m'arvlà d'sus mes deux gampes et j'a même été adopté...

5 commentaires:

Anonyme a dit…

oui il a été adopté par moi lélé^-^
et mê me que je l'aime bien parce-que c'était à ma maman avant^-^

Anonyme a dit…

chouette !

Yvan a dit…

L'éto vraiment marqué par ch'destin!

Anonyme a dit…

oui par maman chéri

Anonyme a dit…

oui marquer par le destin higlandeur mais maman la réanimer^^