mardi, octobre 10, 2006

Anti Nono

Mi j'ai mi voulu d'inne fouffe parelle In pouf? Nan mais vous m'avez bin ravisé! Si y crottent que ch'est avec cha qui vont m'amadouer... Et pis faudrot cor qué j'chuche min peuche? Si j'ai invie d'braire d'abord, Ch'est mi qu'cha r'garte! Mi j'veux inne tuttute Inne grosse, in caoutchouc avec inne tiète ed titi à l'ote bout! Et pis rin d'tel qu'inne bonne vielle loque à cul pou mi m' mucher. Après cha z'aurez ptete la paix!

4 commentaires:

Anonyme a dit…

ben ché pa toudis gagné chataffair' là ... jsp que kinder surprise se passera de la tétine à la tête de titi ou de quoi que ce soit d'ailleurs ;)

Mariegroëtte a dit…

Té verra bin chuque qui préfère in timps voulu!

Anonyme a dit…

ben ouais ... y fra as'mod'

Anonyme a dit…

in tout k yaura béto un autre n1n1 à met' chuch' blog ... g toud'même mo min vint' in ce moment, c normal cha ???