vendredi, mars 10, 2006

Et ch'est parti!

Cha t'dirot pas d'aller faire un tiot tour?
Ch'sais bin, qu' t'as ptete aute cosse à faire
Et t'nouvrage, tin ménache, tes d'voirs,
des cours à arpasser, des rapports à taper...
Pé êtes t'es d'vint d'télé, t'arriffes pas a t'désaquer d'tin canapé.
Pé êtes t'es malate (minger trop d'salate?)
Vu qui fait pas grinmint bieau...
Pé êtes cor té dins inne champe à l'hôpital
Et qu'justemint t'es voudros ben aller vir ailleurs.
Ben cha tompe bien
J'ai arsorti min vieux biclou
Viens avec mi, allez
Resses pas là à trinner dins tes loques
In va aller s'prom'ner un tiot peu.
El pu dur in vrai
Cha s'ra d'argonfler ché pneus!
------------------------------
Ca ne te dirait pas d'aller faire un tour?
Je sais bien que tu as peut-être autre chose à faire.
Tu as trop de travail, de ménage, et tu n'as pas fini tes devoirs.
Tu as des cours à réviser, des rapports à taper...
Peut-être es-tu devant ta télé et tu n'arrives pas à t'extirper de ton canapé.
Tu es peut-être malade (manger trop de salade?)
Vu qu'il ne fait pas très beau.
Peut-être encore es-tu à l'hôpital,
et que justement t'irais bien te faire voir ailleurs.
Quelque part ça tombe bien
Car j'ai ressorti mon vieux vélo,
Viens avec moi, allez
Ne reste pas là à tremblotter,
On va aller se promener un peu.
En vrai le plus dur
Ce sera de regonfler les pneus!

Aucun commentaire: