dimanche, juin 15, 2008

Du fil et d'zaiguils

Du fil et d'zaiguils,
Ch'est vrai qui n'in faut pas
gramint pusse pou queumincher
du tricotache, cha paraît simpe!
Seul'mint vlà,
Quind té veut ti mette, ch'est in aute paire
ed manches...
J'métot juré, de m'vie
ed pu toucher à cha.
Mais cha été pu fort eq mi.
In jour pon fait comme in aute,
j'ar eu l'invie d'armette cha,
mais j'chavos mi pu commint
un faijot pou mette in route.
In attindant d'tricoter l'première,
l'manche, ichi, ch'est mi!

2 commentaires:

Anonyme a dit…

in comprind rin à tes trois dernières lignes, ché du flamin !!!

mamounette

Anonyme a dit…

bin, j'va d'tire, ch'est pas pu compiqué qu'cha. J'voulo dire qu'in attindint ed tricoter l'première ed manche, el manche ch'étot mi passe qu'au début je m'demerdos comme in manche!