lundi, octobre 29, 2007

Les zonques incarnés

Ah pis té sais pa, ch'té garte el meilleu pou la fin. Au momint qu'chés jonnes y décitent de prinde leu élan pou aller s'foutte à la baille (fallot du courache té sais, car y'avot un tiot vent frèque tout d'même...) vlà ti pas que j'vas avoir inne rute surprisse...Donc chés jonnes inlièvtent leu loques, in voés alors queumint quind est tout bronzés par chez nous, in voé aussi queummint qu'in est ingélé , inne fos arsaqué sin t-shirt! Tout trimblants mais fin prêts, vlà m' néquippe (m'étchippe quind dirot ichi), les deux grands pi l'tiote qui passtent al queue leu leu dvant mi histoire d'aller faire trimpette.
Ch'est là que m'noeulle y quait dsus les cotiaux d'min fiu, et am' mote qui arsinottent pusse à des choux fleurs qu'à des ortels! T'auros vu cha l'travail!!! Fallot l'vire el guiffe ed ses deux gros dogts pieds, inne vraie misère. bin qu'jy dis : --" Tas pon d'maux avec cha? quo ché qu't'attindos pou ti l'dire?"
--"Bah qu'm'dit, j'attindot qu'ché zong y'arpoussent!"
Ch'étot vraimint pas biau à vire, mais au point du qui n'étot, un bain d'pied dins l'iau d'mer, y n'étot pu à cha près.

Aucun commentaire: