dimanche, novembre 12, 2006

Jonnes d'Aloute!!!

7 commentaires:

Anonyme a dit…

ouah terrrrriiiiiifiant à filer eul' chair eud' poul'

Anonyme a dit…

j'ai eu trop peur en les voyant!!^^

Anonyme a dit…

Mi aussi!!!

Anonyme a dit…

oui tu as vu ça térrifiant!!

j'étais ébobie j'ai eu comme l'impression de de d'être dedans 2 fois^^

petite et plus grande!!

Anonyme a dit…

Mi quind qu'ch'est l'momint d'halloween, point question ed dépinser m'quinzaine pou acater des bonbons à tous chés gosses de l'rue. Y peuvtent rappliquer, mi j'les attinds derrière el porte avec min ramon plein d'arnitoiles.
qui viententpeu s'frotter à mi,ahahah y vont s'faire arcevoir!!!

Anonyme a dit…

oui tu l'as dis avec un accueil comme ça il n'y a pas de doute!!arntoile ouais^^

Yvan a dit…

Mannn qui ch'on laids!